téarma.ie foclóir.ie teanglann.ie gaois.ie logainm.ie
Ar ais chuig leagan don scáileán Back to screen version
An Bunachar Náisiúnta Téarmaíochta don Ghaeilge
The National Terminology Database for Irish
Gach réimse All domains Roghanna Options
2336
Líon torthaí a aimsíodh
Number of matches found
« » 1 2 · · · · 6 7 8 9 10 · · · · 23 24
GAdeitéarmanant fir1
gu deitéarmanaint, ai deitéarmanaint, gi deitéarmanant
Ríomhairí, Ríomheolaíocht 1. Luach a fhaightear mar thoradh ar oibríocht mhatamaiticiúil ar eagar. 2. Téarma san Anailís ar na Sonraí Coibhneasta a ainmníonn mír sonraí eochrach nó grúpa míreanna. Braitheann luach na míreanna sonraí eile sa ghaol ar luach an deitéarmanaint. Tá luach uathúil ag an deitéarmanant do gach tarlú dá ghaol.
Computers, Computer Science 1. A value given by a mathematical operation on an array. 2. A term in Relational Data Analysis that denotes a key data item or group of items. The value of the other data items in the relation depend upon the value of the determinant. The determinant has a unique value for each occurrence of its relation.
GAdíbir br
abr díbirt, aidbhr díbeartha
Is é an chéad chúram atá ar an rialtas nua ná cambheartaíocht agus sracadh a dhíbirt.
The first task of the new government is to eliminate racketeering and extortion.
GAdifreáil bain3
gu difreála
Airgeadas 1. (Ginearálta) An próiseas trína bhforbraíonn fo-aonaid eagraíochta airíonna áirithe, mar fhreagairt ar riachtanais a leagann a bhfothimpeallachtaí orthu. Dá mhéid iad na difríochtaí idir airíonna na bhfo-aonad, is ea is mó an difreáil. 2. (Margaíocht) Modh margaíochta a úsáideann déantóir chun dlúthionannas a chruthú i margadh ar leith. Cuirfidh an déantóir saghsanna éagsúla den earra bunúsach céanna ar fáil, faoin ainm céanna, in earnáil áirithe earraí, agus sa tslí sin beidh an réimse iomlán earraí san earnáil sin á ndéanamh aige. 3. (Margaíocht) Branda a lonnú i slí a léireoidh nach ionann é agus brandaí atá i gcomórtas leis, chun íomhá shainiúil a chruthú.
Finance 1. (General) The process by which subunits in an organization develop particular attributes in response to the requirements imposed by their subenvironments. The greater the differences among the subunits attributes, the greater the differentiation. 2. (Marketing) A marketing method used by the manufacturer to create close identity in a particular market. The manufacturer will introduce different varieties of the same basic item under the same name into a particular item category and thereby cover the range of items in that category. 3. (Marketing) The positioning of a brand to differentiate it from its competition and thereby create a unique image.
GAdifríocht bain3
gu difríochta, iol difríochtaí
Ríomhairí, Ríomheolaíocht Ceann de na hocht n-oibríocht san ailgéabar coibhneasta.
Computers, Computer Science One of the eight operations in relational algebra.
Cad é an difríocht sa teocht idir x agus y?
What is the difference in temperature between x and y?
« » 1 2 · · · · 6 7 8 9 10 · · · · 23 24