téarma.ie foclóir.ie teanglann.ie gaois.ie logainm.ie
Ar ais chuig leagan don scáileán Back to screen version
An Bunachar Náisiúnta Téarmaíochta don Ghaeilge
The National Terminology Database for Irish
Roghanna Options
Torthaí beachta Exact matches
branda fir4 coimhlinte dímholta/superseded
branda fir4 comórtais dímholta/superseded
ai brandaí comórtais
Gnó » Fiontraíocht & Forbairt Leathnú ar líne amháin de phríomhbhranda a chuireann táirgeoir amháin ar an margadh chun dul in iomaíocht dhíreach le táirgí ar phraghas níos ísle atá le fáil ar mhargadh ar leith. De ghnáth bíonn ainm branda nach ionann agus an príomhbhranda ar an mbranda troda agus praghas íseal. Bíonn a cháilíocht níos ísle de ghnáth ná cáilíocht an phríomhbhranda; d'fhéadfadh sé gan bheith ar an margadh ach go sealadach; is í a aidhm ná custaiméirí a choinneáil gan é a bheith riachtanach praghas an phríomhbhranda a ísliú.
Business » Enterprise & Development A line extension of a main brand that is marketed by one producer to compete directly with the lower-priced products of other producers in a given market. The fighting brand usually has a separate brand identity and a low price. Its quality is usually lower than that of the main brand; it may only be temporarily on the market; and its purpose is to hold customers without having to lower the price of the main brand.
Torthaí gaolmhara Related matches
Níor aimsíodh téarma ar bith.
No terms found.
Gluaiseanna breise Auxilliary glossaries
Níor aimsíodh téarma ar bith.
No terms found.