téarma.ie foclóir.ie teanglann.ie gaois.ie logainm.ie
Ar ais chuig leagan don scáileán Back to screen version
An Bunachar Náisiúnta Téarmaíochta don Ghaeilge
The National Terminology Database for Irish
FoclaíochtWording
FadLength
FairsingeExtent
TeangaLanguage
Roinn chaintePart of speech
RéimseDomain
Roghanna Options
95
Líon torthaí a aimsíodh
Number of matches found
meascadh fir margaíochta dímholta/superseded
gu measctha margaíochta
Gnó » Fiontraíocht & Forbairt Leibhéil na gcomheilimintí, agus a n-imirt ar a chéile, in iarrachtaí margaíochta táirge nó seirbhíse, lena n-áirítear gnéithe den táirge, praghsáil, pacáistiú, fógraíocht, marsantacht, dáileadh agus buiséad margaíochta, go háirithe mar a fhearann cinntí i dtaca leis na heilimintí seo ar thorthaí díolachán.
Business » Enterprise & Development The levels and interplay of the constituent elements of a product's or service's marketing efforts, including product features, pricing, packaging, advertising, merchandising, distribution, and marketing budget, especially as decisions relating to these elements affect sales results.
Chun go mbeidh rath ar CEM, tá sé riachtanach go mbeidh tomhaltóirí ar an eolas, trí fheachtais margaíochta agus oideachais.
In order for the CMO to be a success, it is essential that consumers are informed, through marketing and educational campaigns.
GAmargaíocht bain3 (toradh)
gu margaíochta
margú fir (próiseas)
gu margaithe
Gnó » Fiontraíocht & Forbairt 1. Próiseas ina scrúdaítear mianta agus riachtanais an mhargaidh agus ina sásaítear iad trí earraí agus seirbhísí a mhalartú, sa chaoi is go mbíonn na ceannaitheoirí sásta agus go dtuilleann na díoltóirí brabús. (sainmhíniú na hInstitiúide Margaíochta 1975) 2. Bunghníomhaíocht déanta polasaí a dhíríonn go hiomlán ar tháirgí oiriúnacha a roghnú agus a fhorbairt do thionscnaimh dhíolacháin agus ar na táirgí seo a dháileadh ar bhealach a sholáthraíonn an toradh optamach ar chaipiteal.
Business » Enterprise & Development 1. The management process responsible for identifying, anticipating and satisfying consumer requirements profitably. (Institute of Marketing definition 1975) 2. Fundamental policy forming activity devoted to selecting and developing suitable products for sale-promoting and distributing these products in a manner providing the optimum return on capital employed.
GAplean fir4 margaíochta
ai pleananna margaíochta
Gnó » Fiontraíocht & Forbairt 1. Straitéis a cheaptar chun táirge nó seirbhís a chur ar an margadh. 2. Doiciméad cuimsitheach ina mbíonn sonraí faoi chúlra agus sonraí a threisíonn le haidhmeanna agus le straitéisí margóra.
Business » Enterprise & Development 1. A strategy devised for marketing a product or service. 2. A comprehensive document containing background and supportive details for a marketer's objectives and strategies.
GAtaighde fir4 margaíochta
gu taighde mhargaíochta
Gnó » Fiontraíocht & Forbairt Tiomsú, taifead, anailís agus úsáid chórasach sonraí chun margaíocht earraí agus seirbhísí a thionscnamh.
Business » Enterprise & Development The systematic gathering, recording, analyzing, and use of data used to promote the marketing of goods and services.